Uzman Çavuşluktan Ayrılanlara Sınavsız Memuriyet İmkanı

Milyonlarca kişi devlet memuru olabilmek için Kamu Personel Seçme Sınavı (KPSS)’nda ter döküyor. Ancak bu durum ordudan ayrılan uzman çavuşlar için geçerli değil.

Türk Silahlı Kuvvetleri (TSK)’ndeki görevlerinden tazminatlarını alıp kendi isteğiyle ayrılan uzman çavuşlar, diğer devlet kurumlarına sınavsız 657′ye tabi devlet memuru olarak atanabiliyor.

Bunun için TSK’da 2 yıl uzman erbaşlık görevi yapmak yetiyor. 2 yılın sonunda ordudan ayrılan uzman çavuşlar isterlerse sınavsız olarak devlet memuriyetine geçebiliyor. Bu güne kadar düzenlemeden yararlanan binlerce uzman çavuş çeşitli kamu kuruluşlarına zabıta ve güvenlik görevlisi olarak atandı. Özellikle belediyeler atama beklemeden bu yolla zabıta ihtiyacını sessiz sedasız karşılıyor.

Kamuoyu tarafından pek bilinmese de uzman erbaşlara devlet memuru kapısını açan uygulama 2002 yılından bu yana devam ediyor. 3269 sayılı Uzman Erbaş Kanunu’nda yapılan düzenleme ile uzman erbaşlar koruma ve güvenlik kadrolarına veya kurumların görevde yükselme yönetmeliklerinde bu düzeyde belirledikleri diğer kadrolara Kamu Personel Seçme Sınavı (KPSS)’na girmeden atanabiliyor.

‘Uzman Erbaşların Diğer Kamu Kurum ve Kuruluşlarına Atanmaları’na ilişkin tebliğde şu ifadeler yer alıyor: “Uzman erbaşların, 657 sayılı kanunun 97′nci maddesinde belirtilen sürelere tabi olmaksızın yürürlükteki Başbakanlık genelgeleri çerçevesinde açıktan atama izni alınması suretiyle aynı kanunun 92′nci maddesine göre koruma ve güvenlik görevlisi kadroları ile kurumların görevde yükselme yönetmeliklerinde bu düzeyde belirledikleri diğer kadrolara atanmaları hizmet ihtiyaçları göz önünde bulundurularak kamu kurum ve kuruluşlarının takdirinde bulunmaktadır.”

Bu düzenleme doğrultusunda TSK’da iki yıl uzman erbaşlık yapanlar sözleşmelerini kendi istekleriyle feshetmeleri halinde sınavsız olarak uygun kadrolara yeniden memur olarak göreve başlıyor. 2002 yılından bu yana uzman erbaşlar genelde belediyelerde zabıta, kamu birimlerine de güvenlik görevlisi olarak atanabiliyorlar. Ayrıca ihtiyaca göre farklı birimlerinde de görevlendiriyorlar.

Uzman erbaşlıktan kendi isteği ile ayrılıp 657 Sayılı Devlet Memurları Kanunu’na tabi memur olarak istihdam edilmek isteyenler, atanmak istedikleri yerlere başvurmaları yeterli oluyor. Başvurdukları yerde açık varsa kurum yöneticisinin onayı ile sınavsız açıktan atamaları yapılabiliyor. Kurumlar da bu şekilde atama beklemeden eleman ihtiyacını karşılıyor.

“ZABITA ALDIK, MEMNUNUZ”

Türkiye’de birçok belediye gibi Adapazarı Belediyesi de düzenlemeden yararlanarak atama beklemeden özellikle zabıta personel ihtiyacını karşılayan belediyeler arasında bulunuyor. Adapazarı Belediye Başkanı Süleyman Dişli, belediyede ordudan ayrılan 10′un üzerinde uzman çavuşun zabıta olarak göreve başladığını belirterek, “Uzman çavuşta bir kolluk kuvveti. Zabıta da bir nevi bir kolluk kuvveti. Görev olarak uzman çavuşluğa yakın. Personel ihtiyacımızı, bu şekilde karşıladık.” dedi.

“EMEKLİ OLUNCAYA KADAR ÇALIŞMA FIRSATI VERİLMELİ”

Dişli, uzman çavuşların orduda zor bir görev yaptıklarını dile getirerek, ordudan ayrılanlara emekli oluncaya kadar çalışma fırsatı verilmesi gerektiğini kaydetti. Belediyeye halen uzman çavuşluktan zabıta memurluğuna geçmek isteyenlerin yoğun başvurusu olduğunu vurgulayan Dişli, “Biz açık kadromuz ölçüsünde bu insanlara kapımızı açıyoruz. Uygulama sadece koruma ve güvenlik görevlisi kadroları ile sınırlı kalmamalı.” diye konuştu.

CİHAN

Etiketler: , ,

85 comments

  1. slm arkadaslar ben uzman erbaş olarak görew yapıyorum 31 12 2012 tarihinde sözlesmem bitecek sözlesme yenilemeyecegim bunun için memurluk hakkımı denemek istiyorum aileme ben bakıyorum acıkcası yardıma ihtiyacım var ne iş olursa yaparım işime cook baglı calısırım elimden geldiginin fazlasını gösterir dört dörtlük yapmaya ugrasırım yardım edecek arkadasların dikkatine saygılar tel no 05313728887

    • ya kardeş ben 4senedir boştayım rezillik diz boyu 2002-2008 yıllarında çalıştım 2008 de ayrıldım uzman erbaşlıktan ama pişmanım ayrılma kardeş beni şu an geri çağırsalar koşa koşa giderim o beğenmediğim uzman çavuşluğa yapma çok pişman olursun

    • alaattin gültekin

      kardeş herhangibi devlet kamu kurum ve kuruluşlarına (aklına gelen devlet kurumuna)özelliklle ünüversitelere postayla dilekçe gönder.mutlaka seni arııyorlar.Belediyelerle torpilin yoksa uğraşma.Allah yardımcın olsun………….

      tel:0539 827 9869 :):)

  2. ibrahim özcan

    kardeşim ama sen 2008 den itibaren burda olsaydın yine bırakırdın bende uzman cavuşum 31 12 2011 tarihinde sözleşmem bitiyor ve fesih ediyorum

  3. zülfü akboz

    arkadaşlar hakınızı arayın çünkü bu zor şartları biz yaşıyoruz açıktan atamamız kimsenin zoruna gitmesin bu vatan millet uzman erbaşlara çok şey borçlu ölmesinide biliyor ödürmesinide bu kpss ter dükmeye benzemez kanlarını döküyor uzman erbaşlar bende 3 senedir çalışıyorum salığım giti ama kimse demiyor niye böyle oldun işin bitince kapı dışarı haknızı arayın sonuna kadar sizlerleyim allaha emanet olun yoldaşarım

  4. arkadaşlar bende uzman erbaşım ama ortokul mezunuyum atanmam mümkünmü yardımcı olursanız sevinirim lütfen

  5. Mehmet ÇAKSUN

    1-Tunceli 4. Komando Tuğayı . Tabur . Bölükte Uzman Erbaş olarak 2008-2012 yılları arasında görev yaptım. 2003 Yayladağı Lisesi Türkçe Matematik Bölümü Mezunuyum. Aynı zamanda Eskişehir Anadolu Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi Ev İdaresi bölümü 2. sınıfına devam ediyorum. E sınıf Ehliyetim ve Silahlı Özel Güvenlik Serifikam bulunmaktadır. 31/12/2011 tarihinde sözleşmemin sona ermesi ve Ailevi Sebepten, bu tarihten itibaren görevimden kendi istegim ile ayrıldım. Yardımcı olursanız sevinirim.cep;05416065364

  6. slm. Arkadaşlar bende 94 lü uzmanım 2007 de bıraktım. Bir bırakan pişman, birde bırakmayan. Bir alimin sözü hepimize nasihat olsun:”Elindeki sıkıntının kıymetini bil, bilmediğin sıkıntıdan daha iyidir.”Bu sözü ancak yaşayan daha iyi anlar. Kendi isteği ile ayrılan uzman erbaşlara memurluk hakkı tamamen bir tuzak. Çünkü kanunda bu iş bürokratın keyfiyetine bırakılmış. oda çok zor iş. Şimdi bakanın izni olmadan olmuyor. şimdi bakanlarda buna onay vermiyor.

  7. GEREKSİZ İNSAN

    arkadaşlar bende 2012 aralıkta sözleşme fesh edecegim hiç kimsemi memuriyete geçemiyor.

  8. serdar andız

    kardeş bizler sizin gibi teri okullrda yada sınıflarda dökmüyoruz bizim 100/80 imiz cudide gabarda bayrak tepede çaçide zapta hatta yılda bir kuzey ırakta sende gel tabi yiyorsa ozaman uzmaan çavuşların nelerle nasıl ter döktüğünü anlarsın hadda dahası başımdan geçen bir olay senin hiç arkadaşlarının gözünüğn önünde bacağı kolu koptumuı söylesene aptal herif çok gocunacağına gelde uzman çvş olda görelim

  9. serdar arkadaş dogru söylemiş 100 de 80 nimiz demiş ama daha fazla oldugunu düşünüyorum çünkü diyerleri bırakmıyor zaten ya ölümle kalım arasında gidip gelecek yada bir kardeşini gözlerinin önünde nasıl can verdigini görecek kardeşinin kanı aktıkca onu kurtaramamanın elinden hiç birşey gelmemenin çaresizligi içinde çırpınacak ama bunu ne bilecek ki sıcak evinde oturan kardeşim huzurla evinde otururken ne bilecek ki birilerinin kendinin afedersin götünü kolladıgını kendi rahat etsin diye birilerinin karda kışta eksi 40 larda soguklarda donduklarını nerden bilecek onlara yorum yapmak kolay tabi kolay yoldan memurla geçiyorlar sende gel kardeşim o kadar kolaysa herkese kapı açık

  10. Erdoğan ŞAHİN

    arkadaşlar uzman erbaşlıktan ayrıldım işsizim şuan bana yadım edecek arkadaşlara şimdiden tşk duydugunuz yer varsa lütfen arayın 0530 640 68 58

  11. oturduk yerden çarşıda pazarda sınav stresı atmak ıçın kızlarla gezerek dolaşarak 2 saatlık sınav içinmi dökuluyomuş kpss için ter yazdıkları şeye bak mılyonlarca ınsan kpss de memur olabılmek için ter dokuyomuş ulan ben dağda bayırda çatışırken yan gelıp yatarakmı dokuluyo o terler sırtımda 50 kılo çantayla 4 gun 5 gun yururkenmı dokuyomuş onlar terı ya benım döktuklerım ne oluyo ozman en buyuk hak tabı bıze buu mıllet evınde götunu buyuturken horul horul uyurken uzman cavuş eksı 30 da karın ustunde tıtreye tıtreye tutan nöbetı lafım bu şekılde duşunenlere ter dokuyomuş dokucek tabıı ya dokucek ışıne gelmıyosa oda olucak uzman cavuş önce cevasını çekecek sonra sefasını surecek arkadaşlar mumkun oldukça bakanlıklara bakanlara vekıllere e-mail atın yada postayla mektup yollayın farkındaysanız bırkaç yıl önce gundemde haberlerde uzman çavuşluktan ayrılanların sayısı sıvıl hayatta baya çoğladı dıye yaynlandı bırlık beraberlıkten guc kuvvet doğar ben kendı aklımca bunu bı mektup yapıp bakanlıklara gönderdım sızde yapın adalet bakanlığı ınfaz koruma memuru ıçın uzman erbaşlıktan ayrılanlara en son 6 yıl önce kadro açmış ve bu sureden sonrada alım olmamış densede torpılı olan yınede gırdı ve bu yıl adalet bakanlığı 5 bın ınfaz koruma memuru alıcanı yaynlamış bende buna dayanarak vekıllere ve bakanlıklara mektup yazdım sıze örnek olarak bı kaç cumlemı yazayım sızlerde ona göre yazıp lutfen donderınkı sesımı duyuralım ”ADALET BAKANLIĞI EN SON UZMAN ERBAŞLIKTAN AYRILANLAR IÇIN 6 YIL ÖNCE KADRO AÇMIŞ VE BU 6 YILDAN SONRA HIÇBIR ŞEKILDE BIZLERDEN ALIM YAPILMAMIŞ DAHA ÖNCEDEN UZMAN ERBAŞLIKAN AYRILANLARIN SAYISI SIVIL HAYATTA ÇOK SAYIDA ÇOĞALDI DIYE HABER YAYNLAMIŞTINIZ SORUMLULARI KIM NEKADAR İŞE YARAMAZ HABER VARSA GUNDEMDE TUTUYOSUNUZ ÖNEMLI OLANLAR HEP KAPALI DOSYA İÇİNDE HERHANGI BIR KAMU DAIRESINE ALIM OLACAĞINDA 15 KIŞI ALINACAKSA BU 15 KIŞININ ÜÇ YADA 4 DUNU BIZLERDEN ALMIYOSUNUZ ŞAYET BU ŞEKILDE ALIM OLSAYDI HER MEMUR ALINACAK KURUMA BIRERE IKIŞER BIZLERDENDE ALIM YAPILSAYDI ŞUAN SIVIL HAYATTA BUKADAR UZMAN ÇAVUŞLUKTAN AYRILAN İNSAN DOLAŞMAZDI ” gibi bu şekılde ama daha uzun olarak yazıp yollayın arkadaşlar yoksa bışey ıçın uğraşmadan çaba sarfetmeden kımse ayağına bışey beklemesın herkese saygılarımı sunuyorum

  12. abdulbaki gündoğdu

    benim sözleşme 31.12 2012 bitiyor kadro boşluğu olan kamu kurum ve kuruluşlarından destek bekliyorum tel 05449182509

  13. Arkadaşlar ben 92 li uzman çavuşum.severek yapdığım bu mesleği 2002 yılında kendi isdeğimle bırakdım.severek yapdığım bu meslekde 9 yıllık bi çalışmam vardı ve bu yıllar arasında özlük haklarımızda bir arpa boyu yol alınmadığını üzülerek gördüm ve ayrıldım.istanbula yerleşdim ve bu arada görevde olan arkadaşlardan da gelişmeler hakkında devamlı bilgi aldım.aradan on yıl geçdi ve hala uzman erbaş kanununda kayda değer bi gelişme olmadıgını üzülerek görüyorum.üç ay evvel on senelik sivil hayat yeter diyerek istanbulda bütün belediyelere başvurdum.sonuç adamınız yoksa boş bi uğraş.taki zonguldakdan bi ilçesinden aile dostumuz olan birinin belediye başkanı olarak seçilmesi her şeyi değişdirdi.bine yakın belediyesi olan istanbuldaki hiç bir belediye beni işe almazken şimdi zabıta memuru olarak görev yapıyorum .benimle beraber 8 kişiyi daha aldı sağolsun .hepside uzman çavuş.kıssadan hisse diyorumki adamınız varsa ertesi gün yatay geçişle memur oldunuz demekdir. gerisi boş.herkese bol şanslar

  14. Arkadaşlar şuan itibariyle yazıyorum,aklınız varsa elinizdeki işinize sahip çıkın.bende bıraktım şuan kurumdayım ama çok zor oldu.kurumlar artık alım yapmıyor.bırakırsanız sonradan çok pişman olursunuz.PİRİNCE GİDERKEN ELDEKİ BULGURDAN OLMAYIN.Tüm Meslektaşlarıma saygılarımla

  15. arkadaslar öncelikle merhaba benım sorum sözlesmem devam ediyor bıttıgınde 32 yasında olacam zabıta veya gardıyanlıga gecebılmem mumkunmu yas haddı varmı 7 yıldır uzman cavusum bılgılendırırsenız sevınırım

  16. arkadaşlar ben kaymakamlıkta memur olarak başlayacaktım ocak ayında ama iç işleri bakanlıgından onay gelmedı anlayacagınız butun kamu kurum ve kuruluşlarından men cevabı gelıyr ve bundan sonrada gelecek herkesın haberı olsun ama müsteşar veya yakınakraba tanıdıgı bakan olursa memurıyete gırebılırsınz artık uzman erbaşları kımse kaileye almıyr açıkçası. beledıyeler harıç onada adamın olursa gırersın artık oyle söyleyeyım kımse pişman olmasın yukarda allah var elbet bırgun bızede gun dogacak rezıllıgı bız çekelım sefasını insanlar yaşasın arkadaşlarımızın yazdıkları gibi bız ailemızden eşimızzden dostumuzu bırakıp daglarda gezelım mıllet rahatça uyusun ama tutturmuşlar bır KPSS kımse bize yapılan vijdansızlıkları bılmıyr arkadaşlar ..

  17. oğuzhan çapanoğlu

    ALLAH var kayile yok arkadaşlar bende komandoyum yıllardır ama işin zorlugu belli dışardaki şartlarda belli şükredelim sabrederim aeolun

  18. mehmet ali kaya

    arkadaşlar dayın varsa açıkta kalmazsın

  19. kemal yıldız

    arkadşlar ben 2012 liyim henüz kursiyerim 3ay oldu istifami wersem belediyeye girme şansim varmi yani belli bir sne görev yapmş olmam gerekiyomu vede deneme süresi içinde birakicam tazminat ödermiyim yada aldğim maaşlari nolür yardımci olün 05544958465

    • kardeş sen şimdiden eger boyle dusunmeye basladıysan bu işe hıc baslama bu iş sadece para için yapılacak bısey deyıl

  20. ben 1993 lü uzman çavuşum.sözleşmem 31 aralık 2012 de sona eriyor.20 yıl dolmadığı için emekli olamıyorum.yeni çıkan kanunla istekli olanları memur yapıyorlar.ama bunda bile haksızlığa mahkum ediliyoruz.neden 3/2 olan derece kademem 5/2 olacakmış yani dört yıl kaybım oluyor. ayrıca emekli olduğun tarihte hemen ayırıyorlarmış.neden diğer devlet memurları gibi çalışmaya devam edemiyoruz. devlet büyüklerimizden ve tsk dan bu adaletsizliğin giderilmesini istiyorum.saygılarımla.

  21. alper taşcı

    arkadaşlar bende 2008 2011 yılları arasında çalıştım ve bıraktım şuan belediyede zabıta olarak başladım hiç birşey artık karşılıksız değil 30.000 tl verdim öyle girebildim.bilginiz olsun

    • alper kardeş bende seninle aynı dönemde şırnak çakırsöğütte görev yaptım ve 2011 yılında ayrıldım .o gün bu gündür çalmadığım kapı kalmadı silahlı güvenlik sertifikam E sınıfı sürücü belgem var ama hepsi boş bir zahmet yardımcı olursan çok memnun olucam bende bedeli neyse sonuna kadar ödemeye hazırım….

    • bır goruşme imkanı varmı acaba 05052517296

    • kardeş bedelı neyse bende odemeye razıyım yardımcı olursan sevınırım 05052517296

    • kardeş bir görüşsek mumkunmu 0505 251 72 96

  22. arkadaşlar hepinizi cok ıyı anlıyorum yaptıgımız iş zor kım ıstemezkı kendı memleketınde calısmayı yalnız arkadaslar bu memurluga gecıs o kadar kolay deyıl bunu sakın unutmayın bırde bu ısı sadece kendınız ıcın yapmayın bız sadece kendımızı dusunsek olmaz esımızı cocuklarımızı da dusunmek zorundayız…ufak hesaplar yapmayın hangı kurum 4000lıra maaş verıyo allah askına yapacak bısey yok sıkacaz dısımızı artık …. allah hepımızın yardımcısı olsun diyarbakır özel harekattan saygılar

  23. turgay kaya

    üzülmeyin arkadaşalar millet sizinle gurur duyuyor ha biraz gayret biraz daha çalışın.seneler oldu bırakalı firmalarada eleman lazım.çalışırsanız kazanırsınız.allaha çok şükür 10 yıldır özel firmalarda kazancımı elde ettim ne bir bakan nede arkam olmadı kendimi mesleğimde geliştirdim hayat daha kolay olmaya başladı.kolaylıklar.

  24. emre altındiş

    slm arkadaşlar benim btün işlemlerim bitti uzman çvşlğun çok zor olduğunu söylüyorlar, bırakanlarında pişman olduğunu biliyorum bana biri yol göstersin,birde kursa başlıcağımız tarihi ALLAH aşkına herkeze ii geceler.

  25. salih demir

    slm arkadaşlar benim sözleşmem de 13.12.2012 tarihinde doluyor ve ayrılıyorum,iş konusunda girilen yerler varsa banada yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler…

  26. slm arkadaslar.allah hakkımızda hayırlısını versın ne dıyeyım ben de uzm cvş um.31.12.2012 istifa edıyorum komando olarak gorev yapıyorum.5 gun once catısma da 2 şehit 4 yaralı verdık.kim biliyor bunları.bizim neler cektigimizi bilen yok.herhangi bır yere alım oldugunda bılgı verırsenız sevınırım allah yardımcımız olsun meslektaslarım.0536 936 53 22

  27. mrhb arkadaşlarım öncelikle uzm çvş olacaklara yazıyorum; çok güzel bir iş diyelim nedeni ise 2 yıl yaptıktan sonra memurluğa geçiş işlemi var. ailen senden yararlanıyor ve kimsenin gözünü gözlemiyosun maaşın var. sağlık durumu karantin var.bunlar iyi yönleri kötü yönleri;yeri gelir komutansın yeri gelir hainsin,günah keçisisin ve ölüm makinası olarak görmelisin
    bırakacak arkadaşlarım ise öncelikle geç kalmadılar ama bu zamana kadar akıllarında varsa 1 yıl önceden araştırma yapmalrında yarar vardı heryere dilekçe ve görüşme sağlanmalıydı olumlu yer var ise bıraksınlar yok ise aileniz arkanızda destekci ise bıraksınlar yok ise bırakmayınız millet sizin neden bıraktığınızı bilmez söylentiler perişan eder…bunları yaşadım arkadaşlar ve girdim işe herşey sağlık gerisi boşş

    • her şeyi çok ğüzel anlatmışsın kardeşim uzman ın ama neyın uzmanısın belli değil her işe sürerler seni ğünah keçisi ilan ederler herkez işine ğeldiği ğibi davranır.

  28. Ayhn AStsb.

    evet arkadaslar harun er arkadasımıza katılyıorum ben astsubaylıgı kazandım ve hiçbirşey göründügü gibi degil asker olcaksan subay olcaksın yoksa diger alt kademeler inanın sokaktaki köpek kadar degeriniz olmaz yeri gelir b00ok cuvalı derler yeri gelir baska bişey konmadık sıfatınız kalmaz tabi bu heryerde böyle degildir komutandan komutana değişir ama sunu iyi sokun kafanıza MANTIĞIN BİTTİĞİ YERDE ASKERLİK BAŞLAR..

  29. arkadaslar bende sözleşmem bitiyorr bu sene 22 ğünlük ewliyım ama ewe ğidemedim izin bile vermiyorlar ewimi bile getiremedim bayram izni bile yok asteğmenlikten geçme bölük komutanı laf anlamıyor insanlıktan anlamıyor ne yapalım bardak tastımı kötu şeyler olacak allah hepimizin yardımcısı olsun

  30. mrb arkadaşlar ben beş yıldır komando tugayında görev yapıyorum yapılan haaksızlıklara sabrım kalmadı 31.12.2012 tarihinde sözleşmemi fesih ediyorum ilgililerin yardımcı olacagına inanıyorum türkiyenin her yerinde çalışırım yeterki evime ekmek götüreyim irtibat 05306956460

  31. arkadaşlar sözleşmem 13.12.2010 tarihinde sona eriyor geliboluda görev yapıyorum yozgatlıyım buranın kaymakamlığına başvurdum ama valilk dilekçeyı iç işlerine göndermeden geri çevirdi . bırakmayı düşünmeyin derim zorda olsa yapmaya çalışalım kimse açıkta kalmak istemez sizde kalmayın

  32. sözleşmeli erle de faydalanabiliyor mu bu haktan

  33. arkadaşlar boşuna memurlğa heveslenmeyin çünkü uzm erbaş memrluğa geçişi oldukça zor kolay kolay kimseyi almıyorlar kurumlar anca elindeki parayla kendi işini kuracan para kazanacan başka çare yok uzman çvş olarak devlet eğer uzman çvşları memurluğa alsaydı hemen orduda asker kalmazdı uzman erbaşların memurluğa geçişi sadece bir formalite icabı amaç daha çok uzman çvş oluşturmak gençleri bu mesleğe teşvik etmesini sağlamak memur olmak daha çok hayal boşuna heveslenmeyin çünkü bende uzm çvş yaptım nların halini çok iyi anlarım allah size sabır versin ne diyelim zaten insanın sağlığı gittiğinde malesef hiç bir işe yarayamıyor zaten hiçbir kurumda onu almaz sağlam adam varken sakat adamı kim alıp ne yapsın ki

  34. VATAN İÇİN

    uzman çvşlar anca sırtındaki yükü alıp dağ dağ gezer onun iş budur maşalah çok ta dayanıklıdırlar onlar eve dönmeyi hiç düşünmediler hep dağ da kaldılar yağmurun altında tir tir titrediler kimse acımadı onlara çünkü kendi haline ormanda bırakılmış zavallı uzman çvşlardı herşey vatan için

  35. abilerim size bi şey danışacam okulu bitirdim boştaım mecbor uzman olacam ailemin durumu da iyi deil ne yapmam gerekior

  36. arkadaşlar benmde bu sene sözleşmem bitiyor tanıdığım pek kmse yok dışarda bana yrdımcı olabilecek burdan seslenmek istiyorum yardım edebilecek buyuklerimize devlet bünyesinde herhangi bir pozisyonda memur olarak çalışmak istiyorum yardımcı olursanınz sevinirim irtiat:5437471740

  37. mrhb kolay gelsin uzm.çvş.bırakacak olan arkadaşlar araştırmaya devam edin zamanınız geçde değil ama sıkıntı sezona giriyosunuz son ay bulamadıysanız eğer siyasi düşüncelerinizi ortaya çıkarın yoksa 1 yıl devam edin uzm. katılacak olan arkadaşım ise ilanları daima baksın inanki kazanır girersin sağlık sorunun yok ise tabiki her şeyin hayırlısı allah gönlünüze göre versin 2011 yılında ayrılan arkadaşımız yeni işe girdi nedeni ise birazcık düşünün neden geç ve neden şimdiii

  38. Uzman Çavuş

    Biz uzmanlar ordunun amelesi marabası ayakçısıyız ordunun olmazsa olmazı iş bitirici yeri gelir ölüm makinası en önde gidip canı pahasına savaşan ölen öldüren değersiz birer enayileriz…….Egocu insanların oyuncağı atarım diye tehtitlerle sıkıştırılan çaresiz uzmanlarız….

  39. can dursun istifa eden uzman erbaşlardanım bana bu konuda yardımcı olursanız cok sevinirim allaha emanet olun tel 05387091230

  40. Arkadaşlarım korkunun ecele faydası yok sana adam gibi değer vermiyorlarsa çeker gidersin elin ayağın tutuyormu kimseye muhtac olmadığını bilmelisin ben 31.12.2012 tarihinde bırakıyorum .çok sebebi var birkac tanesini yazayim ,bu her tatbikatlarda böyle oldu senin ekibindeki subay astsubay aynı orduevinde sicacik kalirken seni er koğuşlarinda yada cadir larda yatirmayi reva gören yeri gelir seni subay yeri gelir erden beter eden 45 yaşındaki uzman çavuşu 20 yaşındaki er zanneden zihniyetin olduğu bir orduda durulurmu daha sayamadigim bir çok rezilliklerin olduğu bir kurumda çalışmaktan sa dışarda amelelik yaparım! Herkese Allah kolaylık versin kimseye ezdirmeyin kendinizi

    • arkadasım sonuna kadar katılıyorum sana eynen yeri geldimi subay yerı geldımı köpekten assagı lanet olsun bu teskılata

  41. mrhb arkadaşlar gerçektende katılıyorum özgür arkadaşımıza helal olsun daha neler oluyor ama yansıtılmıyor dışarı o başka denetlemede ise sb. astsb gelsin uzman erbaşlar kalsın anlamadım adamlar deney faresi gibi kullanıyor bunları inkar eden adam varsa helal olsun derim bazen isyan edilecek duruma geliniyordu bakıyosn zamanı var diye zararı kendine veriyosun ve çok şükür ayrıldıkta allah belasını versin dedik ve çıktık arkadaşlarım yeterki arkanızda bir kişi desteklesin yeter onun varoluşu size yeterde artar….saygılarımla

  42. arkadaşlar 31.12.2012 sözleşmitiyo eğer boşyer memurlukem b

  43. arkadaşlar 31.12.2012 bitiyo sözleşmem eğer boş kadronz varsa aramanız içi sevinirim 32 ay yaptım bu görevi yüksekovada lütfen ararsanız sevinirim arkadaşlar teşekkürler dutunacak dalımda yok

  44. arkadaşlar 31.12.2012 bitiyo sözleşmem eğer boş kadronz varsa aramanız içi sevinirim 32 ay yaptım bu görevi yüksekovada lütfen ararsanız sevinirim arkadaşlar teşekkürler dutunacak dalımda yok 05357878061

  45. BELEDİYE BAŞKANLIĞINA

    3269 sayılı Uzman Erbaş Kanuna tabi uzman erbaş olarak çalışmakta iken 4 yıl 8 ay görev yaptıktan sonra 31.12.2011 Tarihinde işimden kendi isteğimle istifa ederek ayrıldım.

    657 sayılı Devlet Memurları Kanunun 92 inci maddesinin son fıkrasında “657 sayılı Kanuna tabi olmayan personelden kendi istekleri ile görevinden çekilmiş olanlar, boş kadro bulunmak ve gireceği sınıfın niteliklerini taşımak kaydı ile bu Kanuna tabi kurumlardaki memuriyetlere atanabilirler. Hükmü yer almaktadır.

    Diğer taraftan, 28 Temmuz 2009 Tarihli Resmi Gazete Sayı: 27302 ve Devlet Personel Başkanlığından yapılan tebliğde
    3269 sayılı Uzman Erbaş Kanununa tabi uzman erbaş olarak en az iki yıl süreyle çalışmış olmak şartıyla, sağlık niteliklerini kaybetmeleri veya 45 yaşına girmiş olmaları sebebiyle görev süreleri sona erenler ile kendi istekleriyle sözleşmelerini feshetmiş olanlardan, kamu kurum ve kuruluşlarında Devlet memuru olarak istihdam edilmek isteyenlerin, atanmak istedikleri kamu kurum ve kuruluşlarına başvurmaları gerekmektedir.” Denilmektedir.
    Aynı tebliğname’nin ortak açıklamalar başlığı altında ise; “(A) ve (B) alt başlıklarında sayılanlar da dahil olmak üzere, bu Tebliğin 6 nolu başlığı altında sayılanların Devlet memurluğuna alınmalarında, 657 sayılı Kanunun 97 nci maddesinde belirtilen bekleme sürelerini tamamlama şartı aranmaz.” Hükmü yer almaktadır.
    Ayrıca İl Mahalli idareler Müdürlüğü’nün
    İLGİ: T.C. İçişleri Bakanlığı Mahalli İdareler Genel Müdürlüğünün 23 Şubat 2007 gün ve SAYI: B.05.0.MAH.0.71.00.01/903/4814 “Atama konulu yazısı (Genelge 2007 /25)

    1- Belediye ve Bağlı Kuruluşları ile Mahalli İdare Birlikleri Norm Kadro ilke ve Standartlarına Dair Yönetmelik, 22.02.2007 tarihli ve 26442 sayılı Resmi Gazete’de yayınlanmıştır.

    2- İlgi yazı ile Belediye ve Bağlı Kuruluşları ile Mahalli İdare Birliklerinin boş kadrolarına yapılacak atamalar Yönetmelik hükümlerine göre izin alınmaksızın yapılacağı bildirilmiştir.

    Uzman erbaş olarak çalıştığım süre 3 yıl 8 Ay olup ayrıca kendi isteğimle uzman erbaşlıktan ayrıldım.
    Bu çerçevede, Kurumunuzda mevcut boş memur kadro unvanlarından durumuma uygun olanına 657 sayılı Kanunun 92 maddesinin son fıkrası hükmü uyarınca atanmak istiyorum.

    Gereğini bilgi ve müsadelerınıze arz ederim.

    ADRES:

    :
    EKLER
    EK-1 Diploma fotokopisi
    EK-2 Nüfus cüzdanı fotokopisi
    EK-3 Sürücü belgesi fotokopisi
    EK-4 Sicil özet formu fotokopisi
    EK-5 Terhis Belgesi fotokopisi EK-6 Hizmet Belgesi fotokopisi

    bu dilekçe ile heryere başvurabilirsiniz belediyelere elimden gelen bu….

  46. ahmet düşgün

    2010 yılında bıraktım 45 yas sınırı oldugu ıcn bıraktımm pısman oluyorum yerı geldıgınde bıze tanınan hakda sadece memurluga alınacak dıye gecıyor baska hıs bır acıklama yok pekı ney gore alacaklarr bellı degıl acıga kavusturulsun cunku torpılı olan yerlesıyorr olmayanda kuz gıbı beklıyor.

  47. Uzman Çavuş

    Bazen bırakmak geliyor bazende devam diyorum dışarıda hayat zor özelden kurtuldum en azından dışarıya göre iyi ama çok kararsızım kafam allak bullak ne yapacağımı bilmiyorum sadece adam gibi yaşamak istiyorum…değer görmek istiyorum….

  48. Slm ark. Benimde sözleşmem Aralık 31 de bitiyor. Bir ay evvel sözleşmemi yenilemeyeceğime dair dilekçemi imzalayıp yolladım. İlçe Belediyelerinden birinden söz aldım Allahın izniyle Ocak ayında işe başlayacağım. Araştırmalarıma göre Belediye ye geçiş yapan Uzman Çavuşlar 2600 ile 3000 tl arasında maaş alıyorlar ve çok tuhaftır geçiş yapan bi arkadaş -geçiş yaptıktan sonra yeniden doğduğmuş gibi- olduğunu ifade etti heycanlandım. Allah herkezin Gönlüne göre versin…

  49. Selam arkdaşlar, ben sarıkamışta uzm.çavuşum seneye sözleşmem sona eriyo 2011 liyim bırakıp memurluğa geçmek istiyorum .. Buraya başvurmayı düşünüyoürum belediye başkanında bitermi iş..

  50. gökmen güzel

    dünyanın hiç bi ordusun da ne bu kadar rezil haklar nede böyle insanı kullanıp atmak var evet bi konun var geçiş için peki dayısı olmayn bu haktan yararlanamıyomu 17 bin memur açığı var insan elini vicdanına koysa bu sayının çoğunu gençliğini vatan uğruna feda etmiş emkçi çileli uzman erbaşlardan tehmin ederdi.devlet terbiyesi ve kılıç gibi sabrıyla ben inanıyorumki işlerini kusursuz yaparlar.suçlu aslında belediyeler değil suçlu milli güvenlik bakanlığı ölüme atıpta kendi personelinin hakkını koruyamıyorsa bu kurumun aykta kalmasıda mümkün olmayacaktır.2 yıl önce polis 900 lira maaş alıyodu bugün 2900 alıyo 2 yıldır tsk çalışanları 140 lira zam aldı kurum zamı yada iyleştirme yok kuvvet kalkıpta bişe yapmıyosa suçluyu uzakta aramaya gerekte yok diye düşünüyorum.aslında söylenecek herşeyi uzman erbaş kanunu açıklıyo fazlada söze gerek yok 3 tane hak vermişler emret komtanım emredin komtanım emredersiniz komtanım başka ne hakkın var ne hukukun.

  51. gökmen güzel

    şu anda jandarma karakolundayım jöhlerle oparasyona çıkıyorum onlarda görev parası var bizde yok polis özel harekatta var bizde yok bu anasını sattığım pkk sıyla çatışırken ayırıyolarmı durun siz piyadesiz öldürmüycezmi diyolar.anadolunun bağrından çıkmış bi ordunun bu rezilliği içimi acıtıyo

  52. gercektende duygu vae düşüncelerinizi paylaşıyorum ne orduda nede sivilde dayanacağımız kimsemiz yok ben rabbim olan ALLAHA(CCC) sığınıyorum bende sizler gibi uzman çvş 12 yıl sonra sağlık nedeniyle işiğim kesildi ama hala emekli olcammı olmyacammı işe girsem olurmu olmaz hep
    ? işreti allah yar ve yardımız olzun görevdeki arkadaşlara sabırlar diliyorum

  53. slm arkadaslarım bende 2012 lı uzman erbasım hayırlısıyla bıtsınde kurtulsak bu rezıllıkten hıc bısey dısardan görundugu gıbı degıl ne vaatlerle alıyolar içine girince bi cacık olmadıgını anlıyosun.girecek arkadaslara tavsıye etmem memurluga gecemesemde ayrılmayı dusunuyorum kader arkadaslarıma slmlar saygılar…

  54. Uzman Erbaş demek Amelelik demek, küçümsemiyorum ama ; meslek değildir.Her genç tadına bakar çıkar asker falan değilimde Uzman Erbaş Olmayı düşünenlere bir kez daha düşünmelerini söyleyebilrim.

  55. arkadaşlar kimse yerini ayarlamadan kara gürültüye istifa etmesin garanti yerini bulsun ondan sonra bir ay bile maaş almamak çok kötü olur bunu düşünsünler

  56. arkadaşlar benden tavsiye kimse bırakmasın. Biliyorum yaptığımız iş zor ama dışarısı dahada zor bütün kapılar yüzünüze kapanıyor. pirince giderken evdeki bulgurdan olmayın derim . ben o kadar çok söz alıp geçen yıl aralıkta bıraktım hala açıktayım atanamadım özel sektörde aldığım maaşın yarısına çalışıyorum oturun oturduğunuz yerde…

  57. devrem ankarada görev yaparken bıraktı 6 ay boşta kaldı şimdi marmariste zabıta oldu adam bırak gel garanti diyo benim şimdilik düşüncemde yok. korkmayın uzman olmadan önce böyle bi imkanımızda yoktu hiçyoktan iyidir cesaret ve sabır.

  58. RAMAZAN ÖZÇETİN

    slm arkadaşlar ben uzman erbas olarak görev yapıyordum 31.12.2012 de görevı kendı ıstegımle buraktım sımdı bostayım esım hemsıre sıırtte kaldı ben bır aydır memurluk arıyorum ALLAH rızası ıcın bı alım olursa calısmaya hazırım ne ıs olursa yaparım yeterkı esımıde kurtarayım cok zor durumdayım Türkıyenın her yerınde calısırım tel:05075867764

  59. slm arkadaşlar.uzman çvş luktan.05.08.2012 tarihinde kendi isteğimle ayrıldım.11.yıl doğuda törörle mücadelede jan.özel hrk.ta çalıştım.halen torpilim olmadığı için boştayım. allah rızası için bana yardımcı olun.çok zor durumdayım.beni ararsanız sevinirim.saygılarımla.05057760522

  60. ibrahim önden

    ali bey telefonunuzu bırakın görüşelim selamlar

  61. eski uzm erbaş

    beyler 2009-2011 arası görev yaptım istifa ettim umdugumu bulamadım bana nie bırakıosun die kızan arkadaslarım ertesi gün iş bası yaptı belediyede 1 yıldan fazladır boştayım ii düşünün karar werin sonra pişman olmayın allah sabır kolaylık wersin hepinize….

  62. kubilay canoglu

    Arkadaşlar bende uzman kalmayı düşünüyorum mecburum ailemin maaddiyatı yok durumumuz kötü yapabilecegim bir işim elimde bir sermayem yok tek sorum bu işte emekli olma imkanımız varmı ? varsa ne kadar bir sürede ve her uzman doguyamı atılıyor… saygılar

  63. arkadaşlar bende uzman erbaştım 31.12.2012 de sözleşmemi yenilemedim buradan devlet kurumlarına ve yetkililere sesleniyorum hakkari dağ ve komando tugayında görev yaptım 0537 434 06 43.

  64. slm arkadaşlar ben 31.12.2012 kendi isteğimle ayrıldım. şu an boştayım.devlet kadrolarına atanmak için ne torpilim nede adamım var.çok zor durumdayım.beni ararsanız sevinirim.tel:050508064722

  65. sabri sararlar

    bu işte emekli olma imkanımız varmı ? varsa ne kadar bir sürede ve her uzman doguyamı atılıyor…

  66. slm arkadaşlar 25.09.2012 tarihinde uzman çavuşluktan kendi isteğimle ailevi nedenlerle ayrılmak zorunda kaldım. ankarada oturuyorum ne olur birileri yardımcı olsun yoksa kafayı sıyıracağım 05415147716

  67. sabri sararlar

    bi cevaplasanıza birader o kadar adamsınız uzman bu bencilliginiz yüzüne siz askerlk yapamazsnız

    bu işte emekli olma imkanımız varmı ? varsa ne kadar bir sürede ve her uzman doguyamı atılıyor…

    • sabri kardeş öncelikle emeklilik hakkı var, önceden 45 yaşa gelindiğinde yaş haddinden ilişiğin kesiliyordu. ama şimdiki kanunlarla 45 yaşında uzmanlıktan alınıyorsun ve öncelik askeri kurumlar olmak üzere sivil memurluğa geçişin yapılıyor. emekli olana kadar sivil memur olarak devam ediyorsun. bir diğer konu ise her uzman doğuya mı atılıyor demişsin, komando branşında evet öyleyDİ . ama şimdi garnizon süresini doldurduktan sonra tayin isteyebilirsin, doğudaki garnizon süreleri de şu an uzman erbaşlara 4 yıl, ilk atama genelde o/o 80 doğuya olur. garnizon süreni tamamladıktan sonra batıya tayin isteyebilirsin. artık bu mümkün.

  68. hikmet yancı

    sabri haklı tek kendinizi düşnmekten vazgecn bu kafayla siz uzman cavuşluk yapamazsınız unutmayın kımse sizi arayıp iş vermez

  69. buraya yazmakla bi iş olmaz adam burayı okuyup gel iş varmı diyecek arkadaşlar biraz mantıklı olun yaw

  70. cumali gök

    selamünaleyküm,96da-eşimin-başı-kapalı-oldugu-için-hastaneye-sevkkağıdı-vermeyen-tabib-üsttegmene-kızdım-bıraktım-şimdi-tırşoförüyüm-rahmetli-erbakan-hoca-bizimle-ilgilenemedi-ama-tayyip-babailgileniyor-sabredin-imanlı-türk-ordusuna-selam-olsun05435423780

  71. yüksel özdemir

    slm arkadaşlar 1992-1994 yılları arasında görev yapıp kendi isteğimle ayrıldım.2002 yılında bir kamu kuruluşunda işe başlayacaktım tarafımdan istenen sicil özet formu terhis belgesi emekli keseneği bordosu malesef askerlik şubmdeki dosyamdan çıkmadı yıllardır yazmadiğim kurum kalmadı hala belgelermi bulamadım allah aşkına bana bi yardım edin.0539 986 33 34

  72. kemal özkılıç

    uzman cavusluktan kendı ıstegımle ayrıldım 2 bucuk yıl yapmadım acıl atanmaya ıhtıyacım var.tlf:0544 609 05 73

  73. arkadaşlarım abilerim öncelikle s.a bende uzman çvşm severek geldim askerim ya hayalim dedim ama girdiğim gun bırakasım geldi vede ole yada bole bırakdım sozlesmeyı bile beklemedim evet parası çok ama sivilde aç deildim ki rızkı kim veriyo ALLAH mı tsk mı ben pişman değilim haksızlığa boyun eyen olsaydım işde o zmn pişman olurdum. hersey para değil benim yeni çocuğum oldu onu görememek ona hasret kalmak koklamadan para kazanmakdansa az olur öz olur ama evladımla olurum dedim ve ilşkimi kesmek istedim 1 yıl içerisinde 3 ay hava degısımı aldım sımdı kpss ye gırıp memur olma imkanım elimden gidiyormu

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Şu HTML etiketlerini ve özelliklerini kullanabilirsiniz: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>